[LUGOS-PROG] intlov compiler

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Oct 4 20:21:06 CEST 2001

On Thu, 04 Oct 2001 12:06:35 +0200 (CEST)
"Metod Kozelj" <metod.kozelj at rzs-hm.si> wrote:

> Howdy!

> Zakaj tako mislis?
>
> Moje izkusnje z 'vendor' prevajalniki so generalno dobre. Res je, da sem
> primerjal kvaliteto prevajalnikov le za non-Intel platforme in da je
> najbrz gcc dalec najbolje optimiziran ravno za Intel platforme, se vedno
> pa ne vidim razloga, da ne bi Intelov C prevajalnik naredil nekaj % do
> nekaj 10% hitrejsih execov.
>
> Peace!
>   Mkx

res je ... to naj bi bil tisti compiler, ki so ga ful hvalili glede
optimiziranja kode. ce se prav spomnim, je compiler tolk zvit, da
optimizira kodo tko, da uporablja tudi sse/sse2 instrukcije, tam kjer jih
sicer v kodi ni. in boost ni samo nekaj 10%, pac pa tudi nekaj 100% na
nekaterih aplikacijah.
aha, ravno najdu: http://www.tomshardware.com/cpu/00q4/001125/p4-02.html
in -06.html za graf.

torej imho vredno matranja.