[LUGOS-PROG] .htaccess

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Nov 30 15:01:18 CET 2001

On Friday 30 November 2001 14:47, Marko wrote:
> Malce sem ze pozabo kako se nastavi zascita z .htaccess ... mi lahko
> prosim nekdo osvezi spomin kje in kaj je treba napisat, da se zasciti
> nek direktorij na strezniku z geslom...

Najprej rabis pravico AuthConfig za dolocen direktorij...privzeto ima
apache za documentroot in ~/public_html to ze nastavljeno, ce se ne
motim.

Potem napises .htaccess:

AuthName "zascitena stran"
AuthType basic
Require valid-user
AuthUserFile /var/www/www.domena.si/poddirektorij/.htpasswd

Dobro je, da imas v httpd.conf se tole:

<Files ~ "^\.ht">
    Order allow,deny
    Deny from all
</Files>

Tako nihce ne more pobrati tvojih .htaccess in .htpasswd datotek.
Seveda ni nujno, da je datoteka s passwordi ravno .htpasswd, je pa
prakticno.

Tudi to je mogoce ze po defaultu, vsaj pri paketih, ki jih jaz
uporabljam sedaj (apache 1.3.22 - Debian)

Sicer pa za apache toplo priporocam dokumentacijo na
http://httpd.apache.org/. Jaz tam najdem vse kar potrebujem. Je pa res,
da konfiguracijo in delovanje Apache-ja kar dobro poznam in uporabljam
ta site zgolj zato, da se spomnim kako je kaksni direktivi ime :-) Za
newbie-je je pa verjetno bolj ali manj neuporaben.

Borut
b at aufbix.org