[LUGOS-PROG] MRTG - porti!

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Mon Nov 26 16:44:40 CET 2001

trubar at netsi.net said:
> Mene pa zanima, če je že kdo poskušal uporabiti Mrtg za čekiranje
> prometa na  specifičnih portih (ftp, http...)?  Sedaj že uporabljam
> Mrtg za preverjanje prometa na routerjih, rad bi pa dodal  še, da bi
> mi še posebej izpisoval promet na nekaterih portih. Če kdo ve za
> kakšno rešitev ali če to sploh obstaja naj se mi prosim oglasi.

Variant je nekaj:
a) Najdes opcijo na routerju, ki promet po portih steje in zadevo daje cez
SNMP.
b) Najdes program na masini, ki dela nekaj podobnega.
c) Napises/najdes program, ki analizira loge in potem podatke daje ali cez
SNMP, ali pa, ko ga MRTG poklice.
d) Instaliras NTOP. (Glej freshmeat), ki ima svoje prednosti (veliko bolj
podrobno razbitje prometa) in pomankljivosti (veliko slabsi history).