[LUGOS-PROG] Grdo offtopic vprasanje

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Tue Nov 6 05:16:08 CET 2001

> Ce je stevilo recordov v slovarju fiksno naceloma ni roblema... ce pa ni je
> pa malce vec dela.

Ni fiksno.

> Predlagam da kolega makro kar posname, se pravi enkrat na roke izvede eno
> zaporedje operacij in jih posname kot makro.

Aha, ti bi to uredil kot makro za Windoze (macro recorder pa to) .. jaz
sem imel v mislih tisto cudo od skriptnega jezika v Wordu (vcasih se mi
zdi da se je reklo VBA oz. WordBasic ali nekaj podobnega), ampak tudi
tole je zanimiv predlog.

Koliko casa se pa taka stvar izvaja ? Sprasujem zato, ker gre za 65+
strani drobnega teksta; hitrost nacelno ni problem, dokler gre vse
avtomatsko. In tukaj ne bi slo avtomatsko, ampak bi moral nekdo dol
scrollat po vrsticah in makro zagnat vsakic sproti.

> razlicnih kriterijih), obrobljene, osencene in oh-in-sploh lepo
> oblikovane... zadeva pa se izvozi v RTF oz. lahko tudi v PDF po potrebi...

Ja, to je tudi misljeno za export v PDF. Ampak ker to za Palm (ocitno)
ne obstaja bo mozak vodil original kot text-only (ustrezno formatiran),
za polepsanje za PDF pa bi skrbel makro, ki bi ga jaz rad :-)))

Blaz Antonic