[LUGOS-PROG] stevke...

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Sat Nov 3 02:51:19 CET 2001

> Rabim pomoc pri naslednjem problemu:
> pomozni stevec ps steje od 1 do 1000 pri tem pa se sestevajo stevke

Kot prvo, tvoj program je malo cudno napisan (ce stejes od 1 do 1000,
pol pocni to direktno, res ni treba komplicirat z stetjem od 0 do 999 in
pristevat 1).

>  //zdaj pa mi manjka ta del, ki stevilo razcleni na stevke
>  //in jih nato sesteje
>  //poskusal sem tudi s char x[4], da bi potem vsako polje posebej
>  //prebral in ga nato izrazil z int(x) ...
> }
>
> Ze tri dni se ukvarjam s tem pa ne morem najti resitve.

(1) Prva varianta je, da v zanki das modulo 10 (rezultat += stevilo ||
10) in ga pripises rezultatu, potem pa (celostevilsko) delis z 10 (vsi
tipi so celi). To zanko pustis tect dokler je stevilo >= 10. (2) Druga
varianta je implementacija tega zgoraj, namesto modula uporabis
aritmeticni and (z masko 9; rezultat += stevilo & 9), vse ostalo je isto
kot zgoraj pri (1). In ja, pri tem moras delat z drugo (zacasno)
spremenljivko, ne ps, drugace bo precej verjetno delalo hudo narobe (ce
bos spreminjal vrednost stevca z deljenjem).

Bistveno bolj grda izvedba bi bila nefleksibilna, torej brez zanke.
Delala bi pa ravno tako :)

Pa se nekaj .. zakaj sploh rabis zadnjo (ne komentar) vrstico v tvojem
programu ? Nic pametnega ne pocne.

Blaz Antonic