stevke...

Mitja boot at email.si
Fri Nov 2 16:44:17 CET 2001

Zdravo!

Rabim pomoc pri naslednjem problemu:
pomozni stevec ps steje od 1 do 1000 pri tem pa se sestevajo stevke
vsakega stevila
posebej... npr.: stevilo 427, stevke so 4,2,7 vsota stevk pa je 13.

Vprasanje:
kako narediti, da bo stevke program locil?

Prisel sem do sem:

for (int ps=0; ps<1000; ps++) //ps je pomozni stevec
{
 cout << "Stevilo " << ps+1 << " ima vsoto stevk: ";
 stevilo = ps+1;

 //zdaj pa mi manjka ta del, ki stevilo razcleni na stevke
 //in jih nato sesteje
 //poskusal sem tudi s char x[4], da bi potem vsako polje posebej
 //prebral in ga nato izrazil z int(x) ...
}

Ze tri dni se ukvarjam s tem pa ne morem najti resitve.

Za vso pomoc se Vam ze v naprej iskreno zahvaljujem!

Lp,
Mitja