[ LUGOS-PROG ] Ima kdo izkušnje z RT Linuxom

Goran Bervar goran.bervar at adapti.si
Mon May 7 11:34:28 CEST 2001

Pred kratkim sem inštaliral Real-Time Linux. Celo kernel sem uspešno
prevedel (no ja, že res da noče montirati DOS diskov ampak to res ni
porblem, a ne?). Moram priznati, da sem precej izgubljen. Če je kdo že kaj
delal z njim, mi lahko pove:

- kako se ga je lotil na začetku? Kakšne pametne povezave na man strani za
začetnike ali kaj podobnega?
- ima kakšen preprost programček, recimo milisekundno uro, ki bi razložil
osnove programiranja za ~?

LP,

goran

P.S.: Iskal sem po lugosovih straneh, pa nisem uspel ugotoviti, a moram
[LUGOS-PROG] napisati v zadevo sam ali to naredi Sympa. Če bosta dva, bom
vedel....