[ LUGOS-PROG ] Anti-Aliasing v Gnome?

Matej Kovacic matej.kovacic at uni-lj.si
Wed May 23 08:08:56 CEST 2001

Ziv!

> Ja, fino, potem pa svoje komercialne programe objavi pod GPL.

Glej, jaz tudi pisem en software in ga mislim javno objavit na internetu ko
bo koncan. Tako da ga bo lahko vsak uporabil.

Program dela analizo na nekih podatkih in je bilo vanj vloženega, recimo
dober mesec trdega dela.

Samo kljucni del so pa podatki, teh pa ne bom objavil. Kdor ima podatke si
bo s programom lahko pomagal, kdor jih nima, jih bo moral zbrati.

Glavna finta je v tem da potem zaračunas zbiranje podatkov, namestitev
programa, pomoc,...

lp, M.