[ LUGOS-PROG ] Anti-Aliasing v Gnome?

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue May 22 16:02:30 CEST 2001

Na 22 May 2001 15:33:34 +0000, je Primoz Kolaric zapisal:
> ja ce je program ki ga napises gpl potem ne rabis kupit qt licence. ce pa je
> komercialen pol pa se cisto strinjam s tem, da je treba licenco kupit.

lahko se strinjaš, ampak ni pa nobene potrebe da bi moral kaj plačevati,
če lahko uporabiš programje in knjižnjice z drugo licenco (npr LGPL).
lepota izbire.

Vse skupaj je odvisno od avtorja, ne od kogaršnjegakoli mnenja. Ljudje
ki so pisali naprimer gtk, jim je bilo vseeno (celo radi vidijo), če
tudi komercialni software uporablja knjižnico in so jo zato izdali pod
LGPL

trolltech ima pač malo bolj kapitalistične poglede (beri so podjetje,
katerega cilj je pač služenje denarja) zato so se odločili za drugačno
licenco.

Vsak ima za tem svojo računico in svoje zadoščenje. obe varianti sta
legalni in legitimni.
Če mene vprašaš sem itak proti intelektualni lasntini v obliki v kakršni
jo poznamo danes (patenti, poslovne skrivnosti, copyrighti, trademarki)

lugos-bla

Lep Pozdrav
Andraž Tori