[ LUGOS-PROG ] rand()

Matej Spiller Matej.Spiller at guest.arnes.si
Sun May 20 20:43:00 CEST 2001

----- Original Message -----
From: "Primoz Kolaric" <primoz at tso.si>
To: <lugos-prog at lugos.si>
Sent: Sunday, May 20, 2001 6:24 PM
Subject: Re: [ LUGOS-PROG ] rand()

> seme nastavis z srand(unsigned int seed)

Ja samo time() funkcija se spremeni le vsako sekundo. To se pravi ce veckrat
pozenes isti program ali pa ker drug v roku sekunde dobis iste vrednosti. A
nima linux enga fajla random-seed, ki se shrani ob shutdownu, je pa vsaj v
redhatu pod /var/run/. To je 512 bytov velik fajl. A bi se dal kej iz tega
uporabljat. Verjetn mora kera funkcija ze obstajat k uporablja ta fajl...

Matej