[ LUGOS-PROG ] Komercialno programiranje

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun May 20 13:43:32 CEST 2001

Na 20 May 2001 12:48:20 +0200, je Napotnik Luka zapisal:
> Zdravo!
>
> Zanima me, kje dobiti licence za komercialno uporabo Qt knjižnice(če je mogoče, zastonj)?
> Ali je dovoljeno uporabljati KDE 2.x knjižnice ali GTK+ knjižnice za komercialno programiranje.

z GTK+ knjižnjicami ni nobenih ovir (in gtk-- ali kako se že c++ verzija
imenuje).
Z qt pa moraš afaik  plačati čez 1000 usd za vsakega developerja... but
i might be wronk...

> In kje dobiti licence, ki pripovedujejo uporabniku spreminjanje al razmnoževanje programa?

hočeš reči zapovedujejo ali prepovedujejo?
... saj ni težko pogledat kakšen MS End User License Agreement... :),
tisto ti bo kmalu prepovedalo tudi to, da bi naredil slabo kritiko
programa...

GPL/LGPL/BSDL so vse open/free source licence, use them together, use
them in peace. .. :)

Lep Pozdrav
Andraž Tori