instalacija gcc 2.95

Goran Bervar goran.bervar at adapti.si
Thu May 17 16:04:54 CEST 2001

Hoj,

Pravkar sem (uspesno?) prevedel gcc 2.95.3  na suse 6.2. da bi lahko
uporabli STLport. Seveda sem to pocel prvic. In seveda ne vem, kako naprej.
Novi binarcki so na /usr/local/bin, stari pa na /usr/bin, nekaj linkov in
nekaj ne. Rad bi obdrzal stara orodja, rad bi tudi da nova delajo. Pa ne
znam. Nekaj vprasanj, ce kdo ve:

- ali lahko enostavno spremenim/dodam linke v usr/bin, pa zadeve delajo?
- kako je s potmi iskanja header datotek. Moram kaj spremeniti, da bo
gcc(++) nasel prave <include> datoteke.
- ce prav razumem, sem pravkar prevedel marsikaj. Ne vem pa kaj. Kako za
vraga naj vem, kaj vse je novo?
- ...

Ce bom nasteval vsa vprasanja, bom prej obupal. Zato: ve kdo za kak How-to
ali FAQ kaj vse je treba narediti, ce se lotis takih igric?

LP

goran