[ LUGOS-PROG ] args v javi?

kreit kreit at siol.net
Tue May 15 14:28:20 CEST 2001

Gašper Rajšek wrote:

> Ne, v main funkciji imam args, samo v Vrstica funkciji ga nimam....v
> funkciji Vrstica uporabljam args, samo jaz ne vem kje ga moraš definirat.

Najbolje, da ga da en nivo visje. Nekje v main metodi reci nekaj v stilu
this.tmpArgs = args[0] pa spremenljivko prej definiraj zunaj vseh metod
kot npr. String tmpArgs = ""; potem v metudi vrstice )motede se pisejo z
malimi crkami) reci npr. System.out.println(tmpArgs) ... BTW: naredi se
seter in geter pa bo se bolj originalno...

LP,

Ljubo