[ LUGOS-PROG ] getchar()

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Tue May 15 08:47:14 CEST 2001

On Tue, May 15, 2001 at 08:43:37AM +0200, Ales Bardorfer wrote:
> Zivjo!
> Ali obstaja kaksen ekvivalent getchar(), ki bi res bral samo en znak s
> stdin in se takoj vrnil. getchar() namrec caka na <Enter> in sele nato
> vrne znak, ki je bil prvi pritisnjen (ce jih je bilo pred <Enter> vec).
> Kaj moram uporabiti, da bo funkcija takoj po pritisku tipke vrnila znak?

Za to potrebujes low-level nacin za krmiljenje terminala. Mogoce se bo
malo manj grozno slisalo, ce ti recem, da potrebujes termcap ali curses.
S curses sem se ze sam ukvarjal, s termcap pa se nisem delal direktno.
Obe knjiznici ti omogocata nastavljanje "cbreak" parametra, kar pomeni,
da terminal takoj vraca znake, ki jih tipkas (sicer jih lahko "po lastni
presoji" bufferira, tako da dobis input recimo vsakic ko terminal dobi
newline).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer