[ LUGOS-PROG ] Re: [ LUGOS-PROG ] Novi Lisa paketki.

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Thu Mar 22 10:04:33 CET 2001

On Wednesday 21 March 2001 08:11, you wrote:

> Saj vem, da se delas norca, ampak vseeno si preberi
> http://www.proftpd.org/docs/configuration.html#DefaultRoot
> zdi se mi dober opis jail-anja nekega programa.

Ne delam se norca.

Rok je govoril o "chroot/jailing"-u (ali tako nekako). Zame sta pac to dve
podobni stvari na dveh razlicnih operacijskih sistemih, na Linuxu imas
chroot(), na FreeBSD-ju pa poleg tega se jail(), ki je baje bolj ucinkovit.
Ker se ne spoznam zelo na *BSD, bi prosil koga za komentar na to temo.

Ker sem mislil, da govori o tem kar jaz mislim (FreeBSD jail) sem vprasal,
kaj je to na Linuxu.

Borut
borut.mrak at ijs.si