[ LUGOS-PROG ] JAVA vprasanje???

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Wed Jun 27 11:09:39 CEST 2001

Ciao!

>PS: Browser ni ne odpre tvojga linka... (4.77 Netscape)
Res cudno ... meni doma dela - no sicer pa delam v malo novejsem
netscape - v IE dela sigurno.

GnuPlot ... no ce pogledas http://www.dezo.org/Boja/slika.jpg bos videl
sliko katero izrise matlab (torej tu sem uporabljal matlab) - v Linuxu
je pod GPLjem Octave, ki uporablja za izris gnuplot, vendar gnuplot je
zelo svoh pri risanju, matlab pa je zelo drag za linux, poleg tega pa
moram risati kup slik na dokaj slabem racunalniku, kar mi vzame kup casa
(to pa moram ponavljati vseke pol ure) ... no z Javo bi vse to resil,
seveda ce bi kaj normalnega narisal...:)

Lp,
Dezo