[ LUGOS-PROG ] dbf 2 postgresql

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Sat Jun 23 14:08:04 CEST 2001

Pih, tile optimizerji delajo le ce imas staticne resitve generiranja strani,
ne pa ob spreminjanju vsebine.
To niso prevajalniki.

Ce ti 50 minut rabi za 10MB podatkov potem bo nekaj narobe s kodo.
Imas izklopljene trigerje oziroma relacije? Jih rabis.

Poglej man pod bulk load, vsaka baza ima nekaj takega.

Lp,
Gregor

Intelicom d.o.o.
Security software company