[ LUGOS-PROG ] Grafika na konzoli

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Tue Jun 19 19:52:59 CEST 2001

> hvala za link, cperav ga ze poznam. Odgovarjam samo zato da me ne bi se kdo
> napotil na karesnkoli windowing sistem. Se enkrat, potrebujem knjiznico za
> risanje graficnih primitiov in nic drugega. Skratka cim bolj butatso a malo
> bolljso od svgalib/gl. Vedno bolj se mi zdi da bom moral pobrisati  prah iz
> zelo starega projekta, ko sem se ucil ristai krivulje v DOS...

Hmm, jaz sem mislil, da gre tocno za to (no, pa se za pisanje po
ekranu). Od nekje imam v glavi, da je tam slo v resnici za dve loceni
stvari (nekaj, kar je pisalo/risalo primitive na ekran - to kar bi ti
rad - in nekaj, kar je iz njih ustvarjalo okna itd.). Lahko pa se seveda
tudi motim, tega je ze par let :)

Blaz Antonic