[ LUGOS-PROG ] web file upload

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Tue Jun 19 19:49:57 CEST 2001

> OK. Samo jaz iscem nekaj kjer ne bom rabil vsakega posebaj izbirat. To
> ze
> znam narediti... Kaj ce hoce user uploadat 300 fajlov? Kar nekaj dela bo
> imel...

I see. Jaz se na take stvari ne razumem, predstavljam si, pa da ni
posebne razlike med izvajanjem ene procedure na vsakim filetom (izbranim
posebej), in mnozico filetov, izbranih iz enega seznama (in jih z
Ctrl+misjo izbiras). Vsaj "zaresne" programe se da tako naredit, ne
vidim razloga, da ne bi bilo mozno tudi za Web :)

Blaz Antonic