[ LUGOS-PROG ] Grafika na konzoli

Bostjan JERKO Bostjan.Jerko at socgen.com
Tue Jun 19 09:28:45 CEST 2001


Mogoce bi pa uporabil tiniX ali nekaj podobnega (tiniGUI ?) - gre ravno 
za "mini X" okolje za embedded sisteme.

B.

On 19.06.2001 09:06:00 AM goran.bervar wrote:

>Hvala za odgovor,
>
>ampak X odpade. Iscem nekaj za embedded sistem, kjer je 500K "ogromno". X je
>kratkomalo predober in prevelik za to, kar iscem, pa se graficni server je,
>kar mi ni vsec. Sploh pa zagotovo prej sam napisem tako knjiznico na libsvga
>kot pa oklestim X...
>
>goran
>
>----- Original Message -----
>From: "polz" <polz at writeme.com>
>To: <lugos-prog at lugos.si>
>Sent: Tuesday, June 19, 2001 12:41 AM
>Subject: Re: [ LUGOS-PROG ] Grafika na konzoli
>
>
>> On Fri, 15 Jun 2001 11:45:59 +0100
>> "Goran Bervar" <goran.bervar at adapti.si> wrote:
>>
>> > Lep pozdrav,
>> >
>> > A ve kdo za kaksno GPL knijiznico (samostojno ali on-top libsvga) ki
>omogoca
>> > risanje graficnih primitiov na konzoli ( vsaj kasne elipse, loke, krozne
>> > izseke) z moznostjo dolocanja podrocja risanja (clipping) ? Iscem nekaj
>> > blizu ZSVGA (Zephir software) ali Borland BGI. Tako da je stabilna na
>Linux
>> > in da ni obupno pocasna. Mora obstajati !( pol pa svizec zavije ... )
>>
>> Vse to zna Xlib - kaj je narobe z X ?
>> Ce te moti obseznost, si poglej, kako izgleda kak X, prilagojen za
>> dlancnike (ali Ipaq).
>>
>> X server brez window managerja in ostalih reci, sploh ce ga vsaj rahlo
>oskubis, (odstranis
>> kak modul, ki ga ne potrebujes, npr. glx, pex in se kaj)
>> baje zasede okrog 5M, pri cemer ga je baje mogoce s klestenjem spraviti na
>prbl. 500K.
>>
>



More information about the lugos-prog mailing list