[ LUGOS-PROG ] Tiskalnik

Matej Spiller Matej.Spiller at guest.arnes.si
Mon Jun 18 07:54:28 CEST 2001

> Jaz imam tudi nekaj vprasanj:
>
> Delam en program v QBasicu (Imam MS-DOS 5.0!), pa ne znam napisat
> rezultata na zaslon. Program isce vsa soda prastevila nad 2 (tega znam
> na pamet!) in bi jih moral potem izpisat, ampak tega se ne znam naredit.

XX A$ = 10
XX PRINT A$

> Druga stvar je, kako bi bolj uconkovito ta program napisal ? Zdaj sem
> naredil za vsako stevilo eno vrstico (npr. preveri 4, 6, ...,
> 1000000000) in tako dalje. A obstaja tudi kaksen drugacen nacin ?
> Drugace bo program zelo zelo dolg (verjetno cez en megabyte!), pa je se
> vprasanje, ce bom kdaj prisel do konca.

XX FOR I = 4 TO 1000000000 STEP 2
XX    ' neki dela
XX NEXT I
XX
tuki ne vem ce 1000000000 ze prevelka stevilka, lahko da ima qbasic samo
16bitna stevila, vsaj v for zanki, drugace pa probi...

> Naslednja stvar: fina bi bilo, ce bi lahko rezultate potem direktno
> objavil po internetu (samo ne znam se naredit v QBasicu povezave na
> internet, a mi lahko kdo s tem pomaga ?? - to je bilo v bistvu tretje
> vprasanje), za povrh pa se izpisano na tiskalniku, ja.  Torej, kako to
> naredim ?

obstajajo ene knjiznice za delo z dosom in internetom, samo ne vem kako se
bi to portiral v qbasic
(beri qbasic je zlo zastarel program, ki nima veliko funkcij in se ga
prakticno ne uporablja...)

> Se zadnja stvar: nocem normalnega grdega izpisa (ki zgleda kot pisalni
> stroj), hocem, da je izpisano z Windings fonti. Kako se to tiskalniku
> nastavi ? Da razsirim vprasanje, kako se to nastavi, ce je slucajno
> izkljucen ?? Jaz bi rad da dela program brez napake, ne pa da ga taka
> banalnost ustavi.
ja z windiwngs fonti pa niti v sanjah ne mors na tiskalnik pisat, ker so del
windowsov, razen, ce jih ima tiskalnik vgrajene. Te pa lahko klices tako da
tiskalniku posljes escape sekvencamo... Preverjanje napak je pod qbasicu
tudi limitirano, drugace pa lahko ON ERROR GOTO stevilkavrstice nato pa ko
je konec stavka za printanje ON ERROR GOTO 0, kar pomeni da ne gleda vec za
napakami...

Ne razumem, zakaj uporabljas ravno qbasic, za dos bi lahko uporabil ali
pascal ali pa c,c++, ki sta dalec bolj napredna, kot pa en basic, pa se
dosti vec materjala mas na voljo za tadva jezika...

lp, Matej