[ LUGOS-PROG ] Tiskalnik

Ziga Dolhar ziga.dolhar at amis.net
Mon Jun 18 00:06:25 CEST 2001

Blaz Antonic wrote:

>Jaz imam tudi nekaj vprasanj:
>
>Delam en program v QBasicu (Imam MS-DOS 5.0!), pa ne znam napisat
>rezultata na zaslon. Program isce vsa soda prastevila nad 2 (tega znam
>na pamet!) in bi jih moral potem izpisat, ampak tega se ne znam naredit.

Živjo!

Morda nisem pravi naslov za tvoje težave in morda bom zdejle izustil
jako neumnost... ampak.... predpostavljal bi, da to že veš, ker je
osnovna stvar (nikar ne misli, da te podcenjujem), ampak, je morda tole
rešitev?

50 print Število ???

Če želiš izpisati vrednost spremenljivke, uporabiš lepo print ukaz...
Hmm... [qbasica nisem nikoli posebej obvladal sicer]....

Ne spomnim se točno stavljenja spremenljivk, al je blo N$ al nekaj
podobnega, potem bi lahko rekel nekako tako:

40 (LET) N$ = N$ & NovoŠtevilo... ???

Lp, Žiga

p.s.: ne zameri, če sem izustil jako neumnosti...