[ LUGOS-PROG ] Tiskalnik

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Mon Jun 18 05:34:36 CEST 2001

> Linux ¾e imam in ga uporabljam!!
> Imam RH 7.1!

Jaz imam tudi nekaj vprasanj:

Delam en program v QBasicu (Imam MS-DOS 5.0!), pa ne znam napisat
rezultata na zaslon. Program isce vsa soda prastevila nad 2 (tega znam
na pamet!) in bi jih moral potem izpisat, ampak tega se ne znam naredit.

Druga stvar je, kako bi bolj uconkovito ta program napisal ? Zdaj sem
naredil za vsako stevilo eno vrstico (npr. preveri 4, 6, ...,
1000000000) in tako dalje. A obstaja tudi kaksen drugacen nacin ?
Drugace bo program zelo zelo dolg (verjetno cez en megabyte!), pa je se
vprasanje, ce bom kdaj prisel do konca.

Naslednja stvar: fina bi bilo, ce bi lahko rezultate potem direktno
objavil po internetu (samo ne znam se naredit v QBasicu povezave na
internet, a mi lahko kdo s tem pomaga ?? - to je bilo v bistvu tretje
vprasanje), za povrh pa se izpisano na tiskalniku, ja.  Torej, kako to
naredim ?

Se zadnja stvar: nocem normalnega grdega izpisa (ki zgleda kot pisalni
stroj), hocem, da je izpisano z Windings fonti. Kako se to tiskalniku
nastavi ? Da razsirim vprasanje, kako se to nastavi, ce je slucajno
izkljucen ?? Jaz bi rad da dela program brez napake, ne pa da ga taka
banalnost ustavi.

Blaz Antonic