[ LUGOS-PROG ] Tiskalnik

Matevz Langus langus at iskratel.si
Sun Jun 17 19:27:37 CEST 2001

Ce zelis uporabiti prednosti, ki jih tiskanje cez operacijski sistem in
pripadajoce gonilnike za printerje ponuja, svetujem da se obrnes na zbirko
MSDN Library. Stvar se da dobiti na CD-jih najbrz pa tudi na internetu
http://msdn.microsoft.com, kjer so vse funkcije in njih uporaba vzorno
dokumentirane. Vendar ti ta opcija ostaja na razpolago, ce je programcek
delan za konzolo... v primeru dos-a ti ostane LPT1 in delo "na pes".

lp
  matevz