[ LUGOS-PROG ] Tiskalnik

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Jun 17 16:27:29 CEST 2001

Na 17 Jun 2001 16:22:31 +0200, je Gašper Rajšek zapisal:
> Pozdravljeni!

> Delam en programček in bi zelo rad tiskal iz tega programčka pa me zanima
> kaj moram napisati v C-ju, da mi bo programček tiskal? Pa kako bi preveril,
> če je tiskalnik nameščen?

odpreš datoteko "LPT1" in začneš vanjo pisat...
ob pisanju ti vrača error kode, če printerja ni ali je narobe kaj
drugega... vsaj mislm da gre tako, glede errorjev nisem čisto prepričan

> Delam v Turbo C++ 3.0, v Win98, programček je delan za dos(konzola).

Znebi se oken, uporabi Linux in ne izmišljuj si izgovorov zakaj to ni
mogoče.

Lep Pozdrav
Andraž Tori