[ LUGOS-PROG ] glibc

Rok Papež rok.papez at kiss.uni-lj.si
Fri Jun 15 11:20:31 CEST 2001

On Friday 15 June 2001 10:32, Rok Krulec wrote:

> Ampak na mojem sistemu (slackware-current) pa zgleda da trditev drzi.

<Slack rant removed by intelligent AI filters>

Moj nasvet:
Z ar potegni ven objekt za atexit() iz statičnega glibcja in
ga dodaj kot še en .o file, ko linkaš aplikacijo.

ar -xv libc.a atexit.o

In najbrž se boš moral še malce bolj poigrati v tem smislu preden bo
zadeva delovala.

> Zdej me pa zanima kaj morem napravit, da bo shared libc enak tistemu, ki se
> linka staticno ?

<Rant about switching distributions removed by intelligent AI filters>

--
best regards,
Rok Papež.