glibc

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Fri Jun 15 00:46:18 CEST 2001

Sli je spodnja trditev pravilna ?
Compilanje nima sploh veze z runtime glibc, ki ima koncnico .so in je v
/lib, ampak ima samo veze s staticnimi, namenjenimi za compilanje, ki so v
/usr/lib.

Kaj ce imam v /lib in /usr/lib enako knjiznjico ena je .a in ena je .so,
katera se uporablja, ce imam v /etc/ld.so.conf nastavljene /usr/lib in /lib ?

Kako dolocim pri compilanju, da se uporablja nonshared namesto shared glibc ?
gcc -shared ? Sem slisal, da nonshared glibc podpira vec funkcij kot shared ?

Tezava je v tem, da imam pri slackware-current probleme s compilom
postgresql, ker ne najde atexit funkcije, ki je standardna stdlib funkcija
in je bila od vedno v libc, a ce kej prav vem, libc-ja ni treba linkat s
posebnim -l ukazom = se linka ze po defaultu ?

lepo prosim, nekoga ki se spozna na te kolobocije, da malo pokomentira.
Lahko me napoti tudi na kaksen FAQ, samo ne na vseh 10.

Rok Krulec

Portoroz, 15.Jun 2001 @ 00:31 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key