[ LUGOS-PROG ] Zvocna kartica CS4215

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Tue Jul 24 08:53:00 CEST 2001

> Dajte delat kaj bolj produktivnega. Saj ne da težim, ampak leta nazaj sem
> pisal driver za mojo kartico, ker ga ni bilo pod NT-ji in Linuxom.
> Škoda časa.

Naloga je v tem primeru lazja, ker gonilnik na sparcih in pod linuxom ze
deluje. Da je naloga smiselna, sem se trudil dokazati v drugem pismu. Ker
pa, kot kaze, ze imas izkusnje pri gonilnikih, bomo tvoje pomoci in nasvetov
vsi zelo veseli.

Resda pa bi se zlahka naslo kaj bolj produktivnega: denimo, prepoznavanje
govora za slovenscino ali pa vsaj sinteza. A ne verjamem, da bi tak predlog
bralci dandanes vzeli resno. Si imel v mislih kaksno drugacno produktivnost?

Lep pozdrav,
Ales