[ LUGOS-PROG ] gnezdenje narekovajev

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Sun Jul 22 18:37:18 CEST 2001

Howdy!

On Sun, 22 Jul 2001, Jure Mercun wrote:

> Ce hoces naprimer narediti for zanko s spiskom nekih filov, ki jih moras
> prej obdelati z basename, ne gre drugace, kot z enim temp file-om. Razen
> seveda, ce se backquote da gnezditi.

Ne razumem, v cem je problem. Meni recimo takele zanke prav lepo delujejo:

for F in `find . -name \*.tif`; do G=`basename $F .tif`.jpg; echo $F $G; done

lahko pa tudi

for F in `find . -name \*.tif | sed 's/\.tif$/.jpg`; do echo $F; done

> Idealno bi bilo, ce bi delovalo za vec kot en nivo gnezdenja.

Ce *res* rabis vec kot en nivo gnezdenja, se najprej vprasaj, kaj pocnes
narobe (prosto po Linusu).

Peace!
  Mkx