[ LUGOS-PROG ] Kylix, Take Two!

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed Jul 11 16:19:42 CEST 2001

On Wednesday 11 July 2001 03:42, Miha Remec wrote:

> Vzrok za RTE je ta, da v tvojem programu ne loviš napak z try...except
> blokom in zato "padejo ven".
>
> Iz prejšnjega vprašanja na temo SQL baz ti takole na daljavo lahko recem
> le, da preveri LD_LIBRARY_PATH. V njem morajo biti zapisane tudi poti do
> gonilnika za bazo in midas.so.

midas.so? Midas, kot sound system? Ali kak drug midas...

> Ce ne bo pomagalo, pa prosim napiši vec podatkov o programu, distribuciji
> in opisu napake. "Meni vse segfaulta" ni dovolj ;)

Distribucija je Mandrake 8.0, glibc 2.2.2, kernel 2.4.3. In opis, meni vse
segfaulta je tocno to kar se zgodi... :) Naredim en program, ki ima en sam
mizerni OK gumb gor, ki nic ne pocne... Pa segfaulta... aja, pa
/opt/kylix/bin imam v /etc/ld.so.conf

:)

David!