[ LUGOS-PROG ] Kylix, Take Two!

Miha Remec mail at miharemec.com
Wed Jul 11 09:42:15 CEST 2001

> BTW, je komu ze uspelo pognati kak prigram napisan v Kylixu iz
> shella? Meni
> vse segfaulta... z Runtime Error 230. Pa upam, da je tega kriva samo moja
> distribucija... :)

Vzrok za RTE je ta, da v tvojem programu ne loviš napak z try...except
blokom in zato "padejo ven".

Iz prejšnjega vprašanja na temo SQL baz ti takole na daljavo lahko recem le,
da preveri LD_LIBRARY_PATH. V njem morajo biti zapisane tudi poti do
gonilnika za bazo in midas.so.

Ce ne bo pomagalo, pa prosim napiši vec podatkov o programu, distribuciji in
opisu napake. "Meni vse segfaulta" ni dovolj ;)

--
Miha-R
www.delphi-si.com - za slovenske Delphijaše in Kylixaše