[ LUGOS-PROG ] zimska ura - PHP ???

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Tue Jul 10 19:48:04 CEST 2001

	Hojla!

On Wed, 4 Jul 2001, Damir Dezeljin wrote:
> No problem pa nastane pri raznih daljsih meritvah, saj ce se tam
> spreminja ura, potem treba to vedno upostevati, ce kaj racunas, poleg
> tega pa itak po taki metodi zgubis kak podatek ... no skratka EDINA
> PRAVA URA JE SONCNA URA !!!

Vse je relativno. Najlepše je vse delati v UTC. Po potrebi pa zadeve
pretvoris v lokalni čas za časovno cono CET ali CEST.

Lahko delaš v poljubnem GMT +N, samo da ne uporabljaš časovne cone, ki
pozna poletni čas, ker potem naletiš vsako leto na eno uro, ki ne obstaja
in eno uro, ki se pojavi dvakrat zaporedoma.

Problemi se pojavijo, če funkcije na vašem sistemu ne podpirajo pretvorbe
med posameznimi časovnimi conami in UTC, kot je bil to ponavadi problem na
Winowsih NT.

> Ne verjames ... no ko bos kaj meril, bos videl koliko problemov se
> pojavi.

Točno to sem počel, ko sem programiral nekakšen sistem distribuiranja
točnega časa s strežnika na odjemalske postaje.

Še zanimivost za tiste, ki vas zanimajo subtilnejše razlike med UTC in
GMT: http://ecco.bsee.swin.edu.au/chronos/GMT-explained.html

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -