Kylix, Take Two!

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue Jul 10 23:57:04 CEST 2001

Banzai!

Delphi, Kylix... what's the difference... Se pravi, kdorkoli...

Odlocil sem se nafilat en combobox s podatki iz baze... To pocnem na tak
nacin, da zmecen v form tiste tri kvadratke, ki predstavljajo TSQLConnection
TSQLClientDataSet in TDataSource.

In pa se en combo box...

No, in potem... potem napisem se teh nekaj vrstic v
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

if SQLClientDataSet1.FindFirst = FALSE then
  ShowMessage('Whoops!');
ComboBox1.Items.Add(SQLClientDataSet1.FieldByName('kraj').Text);
while SQLClientDataSet1.FindNext = TRUE do begin
  ComboBox1.Items.Add(SQLClientDataSet1.FieldByName('kraj').Text);
end;

Da se tale combo box nafila ob startu programa... Nakar program startam in
zadaj v terminalu, kjer imam pognan tail -f mysql.log se lepo izpise, da je
moj program naredil select iz baze in potem se quit...

No in medtem jaz cakam in cakam in cakam in cakam... In potem se pokaze moj
program... ComboBox je napolnjen in to je to! JUHU! Ampak zakaj hudica je
potreboval 100 let, da je to naredil? Aja, ce dam pa na form DBGrid, pa se
zadeva pozene takoj in prakticno nic ne caka... tisti While se pa izvaja pol
stoletja...

Naj mi prosim nekdo pove, da delam nekaj narobe in da sem sam kriv za to
pocasnost... Poizkusil sem tudi z DBComboBox pa je isti smorn... :)

David!