[ LUGOS-PROG ] Racun / Dobavnica

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon Jul 9 02:56:41 CEST 2001

On Sunday 08 July 2001 14:35, Miha Remec wrote:

> posta: polje id je nesmiselno, ker je ze stevilka primarni kljuc

Hm, res je :)

> uporabnik: ali manjka polje geslo ali pa polje 'uporabnisko ime'

Zaenkrat je 'uporabnik' tisti, ki je izdal racun/dobavnico, kakega vecjega
pomena nima. Je pa res, da bi bilo mogoce to smiselno dodati za v bodoce.

> racun: manjka storno logika (ce je potrebna, seveda),

Hmmm... Trenutno je to dodatno kompliciranje... ;)

>   manjka vrednost racuna,

Vrednost racuna se dobi skupaj iz postavk racuna...

>   za stevilka_rac bi jaz dal raje kaksen autoincrement,

Stevilka racuna je komplicirana rec, hehe, nevem ce je auto increment dovolj,
sam sem za stevilko racuna imel v mislih nekaj v stilu YYMMDD-stevilka

> dobavnica_id polje je odvec oz. nezazeljeno, ker prepreci vec dobavnic za
> isti racun

Hmmm.... :)

> postavke racuna: manjka polje za vrednost DDV

Nismo zavezanci za DDV

> dobavnica: polje narocilnica je odvec, ker jo dobis preko
> racun->narocilnica

Ah, better safe than sorry.... ;>

Hvala za komentarje... :)

David!