[ LUGOS-PROG ] Kylix in dinamicne kniznjice..

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Mon Jul 9 01:42:10 CEST 2001

Hello ..

A mi lahko kdo pove, kdaj bo (ce se ni) na voljo GPLed verzija Kylixa ??
Nekaj takega so napovedali ce se prav spomnim.

Pa se ena zelo offtopic stvar: a mogoce kdo pozna koga, ki dela kot
vzdrzevalec (ali kaj podobnega) malo vecjih racunalnikov ? Zakaj
sprasujem ? Vcasih so bili pri nas precej moderni VAXi, zdaj pa so te
stvari zastarele in jih firme mecejo stran. Ce kje ostaja kaksen
MicroVAX 3100 (npr.) oz. karkoli podobnega, kar ne zahteva vilicarja za
odvozm bi se jaz prijavil, preden stvar gre na odpad :-)))) Enega
mozakarja sem ze spraseval in so baje revano pred kratkim dve doticni
masini dali stran, zdaj pa ni nobenega na vidiku :-(

Blaz Antonic