[ LUGOS-PROG ] zimska ura - PHP ???

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Wed Jul 4 11:45:13 CEST 2001

On Wed, Jul 04, 2001 at 12:19:33AM +0200, Damir Dezeljin wrote:

> To pa je dobro vprasanje ... no zdaj malo ironicno:
> Mi Evropejci oz. Slovenci smo prav cudni, dvakrat letno spreminjamo uro,
> hvala bogu da bodo to kmalu ukinli.

Ampak zakaj bi to bil problem saj je cas na racunalniku nastavljen na UTC

> No problem pa nastane pri raznih daljsih meritvah, saj ce se tam
> spreminja ura, potem treba to vedno upostevati, ce kaj racunas, poleg
> tega pa itak po taki metodi zgubis kak podatek ... no skratka EDINA
> PRAVA URA JE SONCNA URA !!!

Vidim da ti ni prav jasno z datumi in casi na racunalniku.
Ce kaj meris oz zi zapisujes case v berljivi obliki potem zapisujes case v
UTC ali lokani cas + casovna cona

date -u
UTC

date --rfc-822
lokalni cas + casovna cona, to se uporablja pri email

Kako belezis case
v tekstovni obliki kot vrne  "date"
ali kot 32-bitno stevilo kot kot vrne "time(NULL)" v C-ju,
v tvojem primeru PHP