smtp klient v C-ju

Branko F. Graèner branko at edico.si
Fri Dec 7 12:52:55 CET 2001

pozdravljeni

pred časom sem naprogramiral skript v perlu, ki se je znal pogovarjati z
SMTP strežnikom, kar mi ni povzročalo posebnih problemov. sedaj moram stmp
klient realizirati v jeziku C. pristop sem uporabil isti kot v perlu, vendar
zadeva nekako ne deluje...

če se priklopim na stmp strežnik s telnetom je procedure nekako takole

HELO host.domain
MAIL FROM: me at domain.org
RCPT TO: lalal at domain.org
itd...

med posameznimi komandami strežnik odgovarja s kodami (trimestna cifra na
začetku) in opisom napake.

v cju najprej s send() pošljem HELO, z recv() dobim nazaj da je vse ok,
potem pošljem še MAIL FROM, pa nazaj dobim en crap (neke oktalne znake)....

zakaj se to dogaja.

seveda program ne deluje :)

brane