Segfault pri prevajanju perl modula

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Sat Dec 22 00:35:52 CET 2001

Zdravo.

Imam perl 5.6.1 na Slackware Linuxu 7.1, i686.

Lotil sem se instalacije enega webmail CGI programa. Program zahteva
enkup perlovih modulov, med njimi tudi MIME::Entity, ki je v
MIME-tools paketu. Tako sem pobral dol MIME-tools in poskusil
instalirat, a se mi zgodi tole:

root at Octopussy:/tmp/perl# cd MIME-tools-5.411
root at Octopussy:/tmp/perl/MIME-tools-5.411# perl Makefile.PL
Checking if your kit is complete...
Looks good
Writing Makefile for MIME-tools
root at Octopussy:/tmp/perl/MIME-tools-5.411# make test
make: *** [pm_to_blib] Segmentation fault
root at Octopussy:/tmp/perl/MIME-tools-5.411#

Pogledal sem Makefile in izgleda cisto v redu, pm_to_blib sekcija je
identicna kaksnemu drugemu Makefileju, ki dela. Aja, v INSTALLATION
datoteki pise, da je treba pognati kar make test in ne make in nato
make test, tako da je postopek tocno po navodilih. Poskusil sem tudi z
interaktivnim perl shellom a se zgodi isto.

Kaj mi je storiti? Ta modul nujno nucam, ce ne stvar noce delat.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejko at varnost.org