dekret

Rok Papež rok.papez at kiss.uni-lj.si
Wed Dec 19 11:58:30 CET 2001

Zivjo!

On Tuesday 18 December 2001 12:09, jernej horvat wrote:

> Moje poslednje dejanje, kot clana disciplinske komisije drustva LUGOS, je
> odvzem clanstva samemu sebi.

Ker se nobena juha ne poje tako vroča kot se skuha... ali ne bi pred dokončno
odločitvijo o opustitvi članstva v društvu počakal še kakšen teden ? Meni
osebno se zdi tvoje delo v Lugosu namreč precej pomembno. Škoda bi bila
velika, če bi te "izgubili" zaradi netaktnosti peščice osebkov.

Konec koncev Lugos je relativno veliko društvo in kot v vsaki družbi
obstajajo osebe, ki te pač ne znajo ceniti dovolj. To še ne pomeni, da te
tudi ostali ne cenimo.

--
best regards,
Rok Papež.