[LUGOS-PROG] MySQL Backup Baze

Jure Koren jure at aufbix.org
Wed Dec 19 09:35:37 CET 2001

Once upon a time, say on Tue, Dec 18, 2001 at 12:36:59PM +0100,
Branko F. Gracner sat down and thought...
> to je brezveze. ce ne mores pisat v tabele, potem je to isto, kot ce
> shutdownas bazo. kaj ti pomaga read only baza v produkciji ?

Ti mas pa zelo ozek pogled na svet. Baze se lahko uporabljajo
se za kaj drugega kot je (najbrz bom sfalil kaj se tebi po
glavi mota) aplikacija za financno poslovanje ali kaj podobnega.

Jaz imam kar nekaj baz podatkov, iz katerih se v 99% primerih
bere. Primer je baza v kateri so trenutne cene studentskih bonov,
baza v kateri so md5crypt hashi gesel uporabnikov, baza v kateri
so email aliasi, baza v kateri so prijave za lugosove prireditve :)

Da na vso to rec postavis write lock in zdumpas (40M) traja priblizno
2 sekundi in pol. V cem je problem?

MySQL ni (in nikoli nisem trdil obratno) primeren za uporabo tam,
kjer se ze v dizajnu ne strinja s tem kar potrebujes. To pa se ne
pomeni, da je baza zanic ali neuporabna. Se vec: ker je drugacna v
marsikaterem scenariju prinese ocitne prednosti pred obicajnimi
RDBMSji.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer