MySQL Backup Baze

Andrej Vidmar andro.vidmar at k2.net
Mon Dec 17 23:44:33 CET 2001

Pozdravljeni,

Rad bi opravljal dnevno popoln backup mysql podatkovnih baz in
me zanima na kaksen nacin to realizira kdo drug.

Sam sem premisljeval, da bi preko crona vsak dan prekopiral
celotno vsebino direktorija DATA, ki se nahaja v direktoriju mysql,
kjer je ta tudi instaliran,  na neko drugo lokacijo.

Saj direktorij DATA vsebuje vse podatke o podatkovni bazi(ah) mar
ne?

Karsnikoli drugi predlogi so dobrodosli in zazeljeni, ce poznate
kakorkoli boljsi nacin.

Lep pozdrav vsem skupaj in ze zdaj vesele praznike naslednji
teden.

-Andrej