[LUGOS-PROG] RAS -> Linux

Jure Koren jure at aufbix.org
Mon Dec 17 12:17:51 CET 2001

Once upon a time, say on Mon, Dec 17, 2001 at 12:03:26PM +0100,
Marko sat down and thought...
> Je mogoce ze kdo zasledil kaksen software, ki omogoca prenos RAS accountinga
> na linux racunalnik v obliki www strani. Torej, da bi lahko uporabnik tocno
> videl koliko prometa je napravil.
> Malce me muci ta prenos iz NT na Linux...
> Za vse informacije se ze vnaprej zahvaljujem...lep dan se naprej

SQL? PHP?

Pri nas (KiSS) imamo (sicer zelo slabo) zrihtano tako da se
accounting paketki pisejo v MySQL in potem priblizno izracunamo
vsakemu userju koliko je zapravil. Enkrat na mesec dobi po mailu,
sicer pa lahko pogleda na web page in mu PHP pljune tak obracun.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer