IrDA in Linux

PeRo pero13667 at yahoo.com
Thu Aug 30 17:14:07 CEST 2001

Pozdravljeni!

Zanime me ce je kdo od vas ze kaj programiral z IrDA za Linux.
Zanima me namrec kako se obnasa ko najde vec naprav, ki podpirajo IrCOMM
(ircomm v kernelu omogocen). Kako se katera je na /dev/ircomm0 katerna na
ircomm1 itd. In ce lahko dostopas da te iste naprave tudi preko IrDA stacka
(socket(...)) potem ko je enkrat ze dolocena na racimo /dev/ircomm0 (ta
devicefile seveda se ni odprl noben program).
Sprasuje predvsem zato ker vem da je blo v win98, nemogoce komunicrat z vec
IrCOM napravami hkrati, ce je bil IrCOMM povezan na vitrualni com (ponavadi
COM3, COM4).

V naprej hvala za odgovore.

lp,
Pero