[ LUGOS-PROG ] Gradnja prenosljive web aplikacije NT/linux

Miroslav Jurkas miroslav.jurkas at ensico.si
Fri Aug 24 16:13:52 CEST 2001

** Reply to message from Mitja Zabukovec <mitja.zabukovec at rs-pi.com> on
Fri, 24 Aug 2001 09:57:43 +0200

Ziv !

> zakaj ne uporabis php namesto asp ? ta dela na NT, na
> linuxu pa se bolje. kot bazo pa mysql ( ce jo rabis ).
Najprej hvala za odgovor. Zal php-ja ne poznam (tudi nobeden iz ekipe ne).

TCP povezava ni na sql bazo. Gre za lasten protokol do aplikacijskega
streznika in gw, ki v tem trenutku se nima ustreznega rezima upravljanja
seje. Seja se preprosto zacne z odprtjem TCP kanala oz. uspesno
avtentikacijo in se zakljuci z zaprtjem kanala (TCP). Zato sem razmisljal o
varianti, da bi imel v ASP aplikaciji TCP sejo odprto skozi vec http
get/put zahtev. Kako to narediti pa zaenkrat se ne vem. Ce ne bo slo
drugace, bom nas protokol nadgradil z upravljanjem sej cez vec TCP povezav
(najbrz podobno kot kolacki na http).

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. ** http://www.ensico.si **