[ LUGOS-PROG ] PERL & WEB FORME

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Tue Aug 21 12:36:54 CEST 2001

luka.grah1 at guest.arnes.si said:
> Pisem majhno aplikacijo v perlu za web. V bistvu sta to samo dve web
> forme., V prvo vpises potrebne podatke, druga pa ti te podatke se
> enkrat pokaze in te vprase, ce so pravilni. In ko drugo formo potrdis,
> jih ta vpise v datoteko. Moj porblem je, da ko pritisnem gubm confirm
> na drugi formi, se mi podatki iz QUERY_STRING zgubi. Zakaj se
> izgubijo, mi je logicno. Mi zna kdo povedati kako bi jih obdrzal?

Predvsem, nikar ne obdeluj QUERY_STRINGa direktno, ampak uporabi
use CGI, ker je varnejsi in bolj kompletno prevede razne prelikace crk in
podobno.

Sicer je pa tako, da se vrednosti vedno nastavijo samo iz trenutne forme.
Ce zelis, da se podatek foo=bar pojavi tudi v rezultatih druge forme,
potem moras poskrbeti, da bo druga forma vsebovala vrstico tipa

<input type="hidden" name="foo" value="bar">

Pri tem ti znajo pomagati orodja tipa HTML::Template, za preproste strani
pa kar navaden perl-ov substitute.

Mimogrede, o perlu se vec pogovarjamo na perl-slovenia at yahoogroups.com
mailing listi...

Lep pozdrav,