[ LUGOS-PROG ] PERL & WEB FORME

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Aug 21 12:30:06 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Luka Grah wrote:

> ALoha!
>

> Pisem majhno aplikacijo v perlu za web. V bistvu sta to samo dve web
> forme., V prvo vpises potrebne podatke, druga pa ti te podatke se enkrat
> pokaze in te vprase, ce so pravilni. In ko drugo formo potrdis, jih ta
> vpise v datoteko. Moj porblem je, da ko pritisnem gubm confirm na drugi
> formi, se mi podatki iz QUERY_STRINGA zgubi. Zakaj se izgubijo, mi je
> logicno. Mi zna kdo povedati kako bi jih obdrzal?

v generiranem drugem formu, uporabi input type="hidden" name="balba"
value="balbala" in tako vkljuci
vse podatke, da se prenasajo naprej...

stvar lahko uredis tudi s cookiji in vodis evidenco sessionov, kar pa je
alhko vcasih nezazeleno, saj imajo lahko potem uporabniki probleme z
'vzporednim' surfanjem...

v php imas celotem session mehanizem ze narejen... v perlu pa tudi obstaja
kaj tako enostavnega

Lep Pozdrav
Anraz Tori