[ LUGOS-PROG ] Klicanje destruktorja razreda
Gregor Ibic
gregor.ibic at intelicom.si
Mon Aug 20 16:43:00 CEST 2001
exit(0) v bistvu nemudoma vrze ven iz programa.
najverjetneje si zelel tole
int main() {
Razred *obj = new Razred();
...
// ne klicemo delete obj;
return 0;
}
Lp,
Gregor
Intelicom d.o.o.
Security software company
http://www.intelicom.si
email: info at intelicom.si
tel.: ++386 5 6279 350
fax.: ++386 5 6273 784
-----Original Message-----
From: alesb at lugos.si [mailto:alesb at lugos.si]On Behalf Of Ales Bardorfer
Sent: Monday, August 20, 2001 2:52 PM
To: lugos-prog at lugos.si
Subject: [ LUGOS-PROG ] Klicanje destruktorja razreda
Zanima me, kdaj se ob koncu nekega procesa kice destruktor se aktivnega
objekta (C++ razreda)?
Zasledil sem namrec, da se naj bi to zgodilo avtomatsko, ceprav dvomim,
in tega se nisem dozivel.
Recimo tole:
int main() {
Razred *obj = new Razred();
...
// ne klicemo delete obj;
exit(0);
}
ne klice destruktorja!
Vem, da je tako programiranje obupno toda vseeno me zanima kdaj (ali
sploh) in pod kaksnimi pogoji proces na koncu sam klice destruktorje za
objekte, ki so se aktivni.
Hvala in lp,
Ales
More information about the lugos-prog
mailing list