[ LUGOS-PROG ] TIS baza

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Aug 19 13:35:55 CEST 2001

Na 19 Aug 2001 12:37:34 +0200, je Bostjan Muller zapisal(a):
> * On 19-08-01 at 11:43 Andraz Tori (andraz.tori1 at guest.arnes.si) wrote:
> +----Here quoted text begins----+
> [...]
> +----and here the quote ends----+
> Hmm kaj pa naredis da tece? Meni namrec zazene se, vendar v oknu, kjer naj bi
> pisala razlaga besede oz. prevod le te vidim le prazno sivo okno :/
> wine --version
> Wine release 20010510
>
> Vnaprej hvala!

wine --version
Invoking /usr/bin/wine.bin --version ...
Wine release 20010510

wine -winver win31 oasp.exe

drugače pa... stvar sicer 'dela', ampak rabiš precej domišljije da se v
prostorčku za izpis dejansko prikaže pojem ki ga hočeš (res _veliko_
domišljije)

Problem je ker je očitno njekje bug ali v wine ali v oasp, ki povzroči
da se namesto prvi iz seznama na desni prikaže predzadnji zapis..
groovie ne?

... zdaj če bi se komu dal debagirat wine in ugotovit v katerem grmu
tiči zajec bi mu bilo veliko ljudi hvaležnih...
ampak tega nihče noče.. enim se ne da, drugi pa iz filozofskih razlogov
nočejo podpirati winea, ker bi to pomenilo dajanje potuhe podjetjem, ki
jih zanimajo le okna... vem da so v lugosu ljudje, ki bi stvar znali
naredit.. samo ne vem kako bi jih prepričal/motiviral... :)

to sem v bistvu hotel prijaviti na razpis za MID (za razvoj prostega
programja bodo pljunili 5M SIT), da bi malo WINE izboljšali... pa ..
nekako ni bilo nobenga, ki bi v eni osebi združeval ustrezna znanja in
ustrezen interes...

Lep Pozdrav
Andraž Tori