[ LUGOS-PROG ] uuencode, base64

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Fri Aug 17 20:40:42 CEST 2001

> zanima me, èe obstajajo kak¹ne knji¾nice(najbolj¹e da v C, ali pa v C++), ki
> bi vrnile uuencode ali base64 'kodiran' string, èe bi jim podal navadnega.
>
> èe pa ¾e to ni na voljo, kak¹en je algoritem za kodiranje/dekodiranje b/iz
> uuencode in base64 stringov.

Ker je postopek precej enostaven sta tudi proceduri (uuencode() in
uudecode()) dolgi samo par vrstic. Jaz jih imam nekje spravljene, pobral
sem jih pa z Wotsit format strani (http://www.wotsit.org), poisci med
formati .uue ... Verjetno jih bos tam dobil hitreje kot od mene.

Ne delata sicer dodatnih stvari (checksum, itd.), ampak odkodirata (in
seveda zakodirata) pa vse brez napak :-)

Blaz Antonic