[ LUGOS-PROG ] TIS baza

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Aug 17 11:27:57 CEST 2001

Na 17 Aug 2001 00:33:05 +0200, je Matej Kovacic zapisal(a):
> Ziv!

> telefonskih

> Pa ravno Telekom je lastnik baze. To pa zato, ker jo je sam ustvaril. Ce bi
> nekdo naredil seznam IP naslovov (z nekimi dodatnimi podatki zraven), bi bil
> on pac lastnik te baze. Ne pa samih stevilk. Lastnik IPja si sicer ze ti,
> samo ce nekdo te IPje shrani v bazo in zapakira, je tukaj nek izdelek -
> baza, katere lastnik je on.

Mogoce se motim, ampak ko sem bral osnutek novega zakona o TK, se mi zdi
da je notri pisalo nekaj tudi z imeniki in temi recmi, torej pod
kaksnimi pogoji mora telekom omogociti dostop...

lahko da se motim, ampak zdajle res nimam casa preverjat...

Lep Pozdrav
Andraž Tori